top of page

אימון ופיתוח "מנהיגות עצמית" במנהלים

פיתוח מנהיגות עצמית במנהלים, נועד לתת כלים ומיומנויות להתמודדות מיטבית במציאות הדינמית של היום.

הדגש אצלינו הוא על פיתוח ביטחון עצמי ויכולות תקשורת בינאישיות גבוהות.

אנו עושים זאת במגוון דרכים המותאמות לארגון ולמנהל שרוצה להתפתח ולצמוח. 

 

בסדנאות ובליווי שלנו, עוברים תהליך שמגלה את ארגז הכלים האישי, ומעצים את היכולות למקום חדש. 

מה נרוויח מפיתוח מנהלים?

  • מנהלים אסרטיביים שיודעים לקדם נושאים חשובים

  • שיתוף פעולה וסנכרון בין כל הממשקים בארגון

  • בהירות, התקדמות ומיקוד בעבודה

  • שביעות רצון גבוהה של לקוחות חוץ ופנים

  • חדשנות והובלה קדימה 

  • תקשורת טובה וסביבת עבודה פורה ומצליחה

אימון ,ליווי והטעמה למנהלים

מנהלים צריכים להתמודד בו זמנית עם אתגרים מעשיים, מקצועיים ואנושיים, כמו עם ריבוי משימות וציפיות של ההנהלה, עובדים ולקוחות.

 תהליך האימון הוא תהליך מעצים, שבו אנחנו מרחיבים את שדה הראייה של המנהל לגבי עצמו והכישורים שלו. המנהל מתוודע לתפיסת העולם שלו, סגנון התקשורת, שפת הגוף, רגשות ומחשבות, כיצד הוא מקבל החלטות, שומר על איזון אישי ועוד.

בתהליך האימון, הביטחון והדימוי העצמי עולים מדרגה. מתחזקת תחושת המסוגלות העצמית והמנהל הופך למנהיג. הוא מרגיש מסוגלות גבוהה ובטחון לפועל מתוך האני האותנטי ולהוביל לאן שצריך. הוא שם דגש על הטוב, המקדם והחיובי, ויוצר סביבת עבודה פורה ומתפתחת.

האימון הוא תהליכי ומתאים לכל מנהל שרוצה להרחיב את יכולותיו, או למנהל שהארגון רוצה לחזק בתפקיד חדש.

האימון יעיל במיוחד במצבים מורכבים – לחץ ודרישה לעמוד בזמנים, עומס מתמשך, ובמצבים של שינויים ארגוניים הדורשים רה-אורגניזציה.

ים רה-אורגניזציה.

למי מתאים אימון וליווי אישי בעבודה?

  1. מנהלים בכירים

  2. מנהלים בדרגי ביניים

  3. מנהלים חדשים

  4. מנהלים שעברו תפקיד 

  5. במצבים של שינוי ארגוני

  6. מנהלים שהארגון רוצה לפתח ולהעלות אותם מדרגה

 

בתהליך האימון  והליווי האישי, המנהל מקבל עושר של כלים יישומיים:

  • מכיר את עצמו ואת יכולותיו המיוחדות – מי אני ולאן אני הולך

  • מבין איך הוא רואה את עצמו ואיך אחרים רואים אותו

  • מקבל בהירות אודות המטרות שלו וסיטואציות בעבודה

  • מבין מצבים הקשורים לתקשורת הסמויה מן העין – לדוג', מדוע לא עושים מה שמבקש

  • לומד להעביר מסרים, מחזק ביטחון עצמי ואסרטיביות

  • מקבל כלים לתקשורת מעצימה עם כל הגורמים במערכת והתמודדות עם מצבים מורכבים לדוג': איך מדברים עם "עובד שמפשל באופן כרוני",  או עם "מנהל מחלקה שלא משתף פעולה" , לקוח כועס...

  • לומד להעביר מסרים, מחזק ביטחון עצמי ואסרטיביות

  • מקבל ביטחון ליצור תקשורת פתוחה עם העובדים

  • מתמודד באופן יעיל עם תלונות וחוסר שביעות רצון

  • מפתח העזה להעלות דברים ברמה המקצועית והאישית

  • לומד לשמור על איזון אישי ואיזון בית עבודה

  • לומד להוקיר את עצמו ולחגוג הצלחות

  • לומד להנות מהדרך ולשמור על אנרגיה גבוהה וחיוניות

  • מפתח מודעות להיותו מנהיג ומוביל דרך

 

 

ניהול ישיבות

אנו נותנים למנהל ולצוות כלים איך לנהל ישיבה אפקטיבית ומקדמת. זהו תהליך קצר של ליווי עד להטמעת הכלים שנלמדו.

 

מעגלי מנהלים

אימון קבוצתי מחזק את ההנהלה ואת כל הארגון כמקשה אחת. כולם מתפתחים יחד ומדברים באותה שפה. דנים באתגרים ובדילמות ניהוליות קונקרטיות מתוך חוויות היום יום המעסיקות את המנהלים.

הואיל והעיסוק הוא בנושאים אקטואליים ועכשוויים, אפקט הלמידה הוא משמעותי ועמוק.

לומדים למנף את הלחץ ולהנות מהדרך.

מה תרוויחו מבניית תשתית למעגל מנהלים:

  1. תקשורת ושיתוף הפעולה בין הממשקים הניהוליים בארגון

  2. חיזוק ההיכרות האישית 

  3.  רוח גבית ותחושה של יחד. כמנהלים אתם מתמודדים לעיתים קרובות לבד עם האתגרים האנושיים והמקצועיים שתחת חסותכם. מעגל מנהלים מאפשר שיתוף, העצמה, והעשרת כל הצוות.

  4. מענה זמין  להתלבטויות ודילמות אקטואליות

  5.  שיתוף מידע וניסיון אישי

  6. התפנות לטפל בנושאים שמטרידים ולא מספיקים להתייחס אליהם תוך כדי תנועה

  7. פורום העשרה ולמידת עמיתים

  8. התפתחות אישית ומקצועית 

  9.  היכרות ממקום אחר, תקשורת טובה ושיתוף פעולה

  10. מחויבות וחיבור לארגון ומטרותיו

 

דוגמאות לנושאים שעלו מתוך מעגלי מנהלים:

  • התמודדות עם עובדים בעייתיים

  • איך מעבירים מסרים לעובדים

  • איך להתייחס לנושאים רגשיים

  • גישור על חילוקי דעות

  • האם לפטר עובד בגלל שעובר תקופה קשה

 

אנו נותנים לכם כלים ומלווים אתכם ביצירת מעגל מנהלים מעשיר ומקדם. בונים אותו יחד על פי הצרכים שלכם, ומלווים אתכם עד להטמעת התהליך.

יש צורך במנהל מטעמכם שייקח על עצמו את ניהול והנעת הקבוצה.

פיתוח שדרה ניהולית

פיתוח שדרה ניהולית דורש התייחסות לכל ענף הניהול בארגון או בחברה.

אנו מקיימים מפגשים בהם מקבלים כלים כיצד מאתרים ומפתחים את המנהלים העתידיים. 

אימון ממוקד מטרה

אימון ממוקד מטרה הינו אימון קצר, העולה מתוך צורך של המנהל. האימון מאופיין במטרה ספציפית שלה נדרשת פעולה המובילה לפתרון מהיר ואפקטיבי.

האימון מתאים במצבים שמעוררים במנהל רגשות עוצמתיים שנכון להרגיע אותם וליצור בהירות לגבי הסיטואציה וההתייחסות הרצויה אליה.

באימון נחדד את הנושא איתו המנהל מתמודד. נבהיר מטרות, נחזק יכולות ואמונה בכלים המנטליים לפתרון האתגר הנוכחי.

ניתן כלים ונעצים את ארגז הכלים של המנהל.

משך האימון:

1-3 מפגשים

 

דוגמאות לנושאים

בעיות תקשורת במחלקה, בעיות משמעת, התמודדות עם התנהגות בעייתית של עובד, צורך לפטר עובדים, תחושה כללית של עומס ושחיקה.

 

האימון נותן כלים מעשיים, ומאפשר למנהל לקבל בהירות אודות הסיטואציה.

בעקבות האימון המנהל מתמודד באופן מיטבי ויעיל כשהוא בטוח בעצמו וביכולתו להגיב באופן אפקטיבי לסיטואציה המאתגרת.

 

אימון sos

אימון אקספרס הוא אימון הנותן מענה מידי למצב רגשי ואקוטי שבו המנהל נמצא.

מטרת האימון היא לעצור את רכבת ההרים אותה המנהל חווה, וליצור רוגע ובהירות פנימית לגבי דרך הפעולה להגיב...

מדובר באימון טלפוני שמטרתו לעשות סדר מבפנים. נעצור לרגע את הגלגל, נחשוב ביחד וניצור הסתכלות מזוויות שונות על הסיטואציה. נקשיב ונשאל ותוך כדי תחשפו לכלים חדשים שיעזרו לכם למנף את הסיטואציה ולהפוך את המשבר להזדמנות חדשה.

משך האימון:  עד שלוש שעות

Business Meeting
bottom of page